2009年4月28日 星期二

健康的代價

我對扁平足已經病左好耐,由骨科到物理治療都有大半年時間 (好彩公司有得保),不過效果只係麻麻... 後來經介紹試左針灸推拿,真係不得了!雖然重未可以跑馬拉松,最少而家行兩個鐘頭街買野都可以


中醫 + 針灸
醫師話我對腳唔只係扭傷,而且有好重水腫... 唉,要戒口唔食凍 / 辛辣 / 酸野,第一個星期真係唔知可以食咩,我最愛既泰國菜同日本料理bye bye啦  一個月後神奇事發生!我對小腿瘦左,而且著鞋細左一個碼!朋友都話我見番條腰,真係好過去XX堂減肥囉


我而家都有繼續戒口,希望大家知道凍飲真係影響好大呀

尋日又見完中醫,佢話不如醫下d皮膚喎... 今次要戒甜食 (唔通連唔凍可樂都無得飲??),再係咁我諗好快要同志雲一樣改食素啦!


凍飲 / 食:導致血氣不順,水份會積聚下半身
甜食:加深傷疤色素,刺激痘痘生長


1 則留言:

  1. 戒咁多野食,身康係擁有, 但會否無人身樂趣呀????

    回覆刪除