2010年2月22日 星期一

日本火鍋放題 ~ 一生

牛痴如我,見有牛肉火鍋就唔會放過。"一生"之前係做和食放題,剛剛轉左做火鍋所以有7折,好似幾抵喎,三個等級中最貴既安格思牛都唔駛$200,一於去試下先!!

120分鐘放題,牛/豬/海鮮都由侍應提供。海鮮有魚、蝦、青口、扇貝同魷魚,我覺得麻麻地...



配菜係自動形式,我覺得唔錯! 有日式魚蛋(關東煮o個d)、蟹柳、日式餃子、大量既菇及菜類。烏東雖然係一包包既(但包裝寫係手打烏東),不過都幾好食。

另外有刺身拼盤(唔可以分開叫)同串燒(唔熱既...)


總括而言,我覺得只係普普通通,如果真係想食牛就去牛陣好過。最欣賞d芝麻醬同服務態度,無得頂。





2 則留言:

  1. 失敗時你可能會失望,但如果不嘗試,將永無希望。                             . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. "一生"之前係做和食放題我食過呀, 好得喎 :) 
    原來而家轉左做火鍋呀

    回覆刪除