2010年9月27日 星期一

保濕之選

開始覺得塊面乾乾地,又係時候用我鍾意既sleeping pack啦。

幾年前第一次用Laneige Water Sleeping Pack,真係驚為天人!! 搽左塊面粘粘地,怕第二日會生粒粒既我,點知可以咁水潤喎,駛搽其他cream非常方便。當時重係訂水貨年代,但sleeping pack就成為左我冬天不可缺少之物。

愛上sleeping pack...

Laneige - 粘性高,冬天用比較適合。我會先放雪櫃才用。
H2O - 我覺得質地太水唔夠潤,不過唔同時候都可以用。
彩豐行保加利亞玫瑰 - 只用過試用裝,質地太厚成日好似Gel住塊面。第二朝未吸收哂重有少少粘。

上年媽咪係韓國買左UGB既人參sleeping pack,比Laneige容易吸收,好清爽。有淡淡既人參味,係我既最新寵兒。今次買左皇牌Aqua cream,聽講一搽就吸收哂,好勁~~~

同場買左Innisfree Green Tea Sleeping Pack。之前用過Innisfree既紅酒軟爽水,可以好容易咁去死皮,睇下sleeping pack又好唔好用先。



P.S. UGB同Innisfree係香港都無分店,大家可以係試試係Yahoo拍賣或者信和7樓搵下。


1 則留言:

  1. UGB 香港專門店 Address
    http://www.ugb.com.hk/

    回覆刪除