2011年7月4日 星期一

曼谷慢慢遊 - 探險篇

搵哂資料問哂人,諗住去水上市場見識下。點知...

老友JoJo提醒我要早d出發,遲咗無咩嘢睇。倆口子已經8點幾起身,唔知點解都攪到11點先坐車... 好囉,一上車好心嘅泰國姐姐問我哋想去邊,一話Amphawa佢就係咁擰頭。大穫!! 原本Amphawa水上市場已經收咗檔 (有興趣嘅朋友最好10點前到達呀)...

泰國姐姐同我講咗一輪 (我當時都唔知佢講咩架),之後又同司機嘰嘰喳喳講咗一陣。到咗Amphawa真係鬼影都無隻喎,不過我見到個牌都想落車,泰國姐姐係咁話唔好,吓... 想載我哋去邊架 ??

原本佢叫司機載我哋去另一個水上市場 ~ Damnoen Saduak 



講真呢個水上市場就商業化好多,不過坐咗咁耐車有得行下已經好好!


Damnoen水上市場出面有間7-eleven,可以幫你call車返去曼谷。不過我哋決定繼續行程,去美功鐵路市場 (Mae Klong),車程大約20分鐘。


人妻覺得呢個地方似街市多d,好有蔡生逛菜欄嘅感覺。等呀等,就係為咗睇火車開出時阿姐骨牌式收檔嘅震撼場面。


如果坐車去Amphawa / Mae Klong,大家可以參考
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!Qe734H2AExyJ8har42bS/article?mid=263


2 則留言:

  1. 都好呀, 去唔成我介紹o個個都去得成另一個呀! heheeehehhehe
    [版主回覆07/05/2011 17:48:00]好過無囉, 真算係有驚無險

    回覆刪除
  2. yeah ~ BKK is such a nice place for travel ~ 

    回覆刪除