2009年12月23日 星期三

最貴既玩具

8月份忽然買左樓,由選擇地區、搵地產、睇樓、決定、同業主還價,最後簽約只係用左一星期。咁...就買左我現有最最最貴既玩具啦。其實之前都睇左好多地方,窩山 / 太子道 / 大圍 / 大角咀,點知買左一個諗都無諗過既地點,所以都有少少講緣份。

到左要裝修啦,呢個大project主要係由小妹負責,大鑊~~~
經過左一個月既辛勞,我終於明白到"出外靠朋友"呢個道理,除左要多謝好多朋友仔,重要感激blog既發明  因為我有好多資料都係靠上網搵架,所以都要貢獻一下,將學到既搵到既用大家分享分享。

先睇下我地間屋,600幾呎實用有80%而且冇窗台位,個廳重係正正方方添。


上手業主無大攪過間屋,好既係我地唔駛估佢加減過咩野,唔好就係佢用到d野好鬼殘。有幾殘後話。

搵左3個師傅報價,價錢都差唔多,所以決定一個唔駛我地攪咁多野既師傅。間屋主要係翻新,無太大難度 :
全屋牆紙轉油漆
翻新/換天花地腳線
翻新/換地板
廚房翻新
廁所翻新
換裝飾門框
加電制位

睇落好簡單,點知... 唉... 大家再繼續睇就知...

P.S. 、多謝JoJo提供咁多有用資料俾我、蕭生介紹左好師傅、Carol經驗分享,特別鳴謝兩家爸媽,佢地將屋企既物資一一交出,又幫我地搬來搬去,真係"世上只有媽媽好..."


1 則留言:

  1. 恭喜恭囍.....同我家的間隔差不多...不過你實用一點
    [版主回覆12/24/2009 14:11:00]Thanks! 實唔實用要等放左傢俬先知囉...

    回覆刪除