2010年3月11日 星期四

我的第一個Le Creuset

如果有睇過飲食男女就應該認識Le Creuset既煲--來自法國,純手工鑄鐵製造,色彩亮麗。雖然幾鐘意,不過三千幾蚊買個煲? 都幾肉痛。

公司附近開倉,今次竟然有Le Creuset賣  

話明係開倉,好多靚既顏色同款式都欠款,好彩有經典既煲款同煎鍋,而且尺寸齊備,正!! 我既目標係一個中煲(可以炆野同煮煲仔飯)同一個煮牛排既煎鍋,點知攞上手先發覺好~~重~~呀,如果買上面可以加冰o個種就更加重死人,唯有放棄啦。

最後買左個煎鍋,橙色好鬼靚  呢個煎鍋係好處係均勻受熱,可保存肉汁,老細你有口福啦!


同事們都買左幾個,但... 佢地都好少煮飯喎。成千蚊(無錯,折左都要成千幾蚊)買嚟整沙律? 哈哈,其實都係想滿足下大家既虛榮心啫。

... 我最近發覺自己買煲多過買袋... 大鑊! 我重未想做師奶住!!!


2 則留言:

  1. 請問可唔可以講下邊度有得開~~?
    我都好想有一個.
    [版主回覆03/12/2010 16:45:00]尖沙咀海港城bazzar sales, 好似做到星期日... 快d去睇啦

    回覆刪除
  2. 星期六去睇下先
    睇下仲有冇平時執....哈哈
    多謝你...

    回覆刪除