2010年12月29日 星期三

婚禮後記(一)

小妹終於都嫁o左人啦,正正式式成為(靚)師奶一名。係時候要交下功課,同大家分享我o既婚禮後記,希望準備緊婚禮o既朋友有個參考啦。

婚宴 - 翰騰閣 (又一城)
食物 ~ 100分。雖然我無食,但所有朋友 / 親戚 / 同事都話正! 佢o地最欣賞個翅同蒸魚。


服務 ~ 85分。上菜人手都足夠,不過負責影相排櫈個侍應就唔多醒目。上菜上得好快(有少少趕收工咁),我o地40圍都可以11點散席,到尾尾要我地叫住先慢番d,大家要記住啦。
場地 ~ 90分。包全場有哂所有佈置,基本上都唔駛再加o野 (都無位放)。今年佢地重加多o左好多裝飾,重提供煙霧機添。
音響 ~ 85分。酒樓後半d聱有少少沙,而且外面"鳥籠"位係收唔到o既。

花車 - 銀禧
100分。準時,主花車及28座小巴包裝飾,主花車個花球重好靚添。司機有禮貌,亦無其他網友講咁R利是(當然我o地都有俾)。


婚紗/晚裝 - 感恩無盡
100分。靚,新,乾淨(重可以要求d咩?)。可能我租A-line,所以朋友都讚夠特別。我最鍾意個長頭紗,同有少少古典o既婚紗襯哂!


媽咪衫 - 藝心
100分。多款,乾淨。藝心係我o地見過最多媽咪衫o既舖頭,而且佢o地員工好清楚媽咪級o既需要,幫我慳番唔少牙力。

姊妹裙 - Isabella Wedding
100分。服務好,乾淨,價錢平。$200以內就租到,款式又多。不過老闆娘要下年3月先出山,大家要留意留意。(sorry無相睇,姊妹唔出得鏡!)

唔... 重有唔少細節,等我再組織下先分享啦~








沒有留言:

張貼留言