2010年12月30日 星期四

婚禮後記(二)

好! 等我繼續先...


花球 - Rhythmewedding Venus
100分。少見既粉紅色花,而家已經去o左台灣囉。


手花 / 襟花 - River何太
100分。效率奇高,要講下特別設計o既主人家襟花,何太同我email來往好多次先決定到架。我有個姊妹都已經/準備搵何太幫手。



化妝 - Charming Image Ellen
100分。Ellen幫我整o既造型真係無得頂,個個都讚靚同特別。話說我有條媽咪結婚著過o既裙,佢竟然可以諗到一個馮程程頭,我十分鍾意!!

攝影 - Desmond
未有相睇,不過當日成team人都非常落力,而且早拍晚播條片... 10萬個讚!

小禮物 - My M&Ms
95分。呢個都算係我o地DIY項目,多謝兄弟由美國帶番嚟。其實無咩大攪作,只係M&M上面有我o地個名同大日子。唔知d賓客有無留意到呢? 我自己就十分歡喜啦



沒有留言:

張貼留言