2010年1月21日 星期四

傢俬篇

見新屋正正方方,諗住買現成傢俬就得。我地行左九龍同新界唔少地方,以下有少少心得:
灣仔、銅鑼灣 - 睇都唔敢睇,貴到飛天
宜家、沙田個傢俬廣場、九展 - 貴貴地,不過款式唔錯
DSC、實惠 - 幾平,d款都唔錯
上海街舊傢俬舖 -  平,但係d款好老土

睇左九展比較有設計既舖頭,計計下原來同訂造差不多,再加上老細要一個專門既display櫃,咁不如全部造好過。有幾間我地曾經考慮:
新世紀廣場六樓 - 我地睇中左一間有套餐(約xx呎收xx錢)又唔太貴既。點知網上好多人話佢係黑店
上海街設計學校附近 - 呢間既設計好新,可惜價錢貴。
九展五樓 - 最角位有間細細既舖頭,都係有套餐。我幾鍾意個玫瑰花衣櫃,可以諗諗。
牛頭角一排傢俬店 - 大部份都好似上海街咁,其中一間有玻璃門就係啦。

 我地最後搵左牛頭角o個間。雖然係網上搵唔到有關既意見,但見佢地老老實實,我又睇中左佢個大衣櫃喎,加上佢自動波俾折扣我地,好! 就搵你啦!!

睇過其實blog友既經歷,我最擔心就係佢地"講就天下無敵"。得我一個女仔等佢地裝櫃,真係唔想有咩出事要同d師傅嘈。咁老細話個老闆同佢一樣係外星人,一定會落力d喎~~~

師傅上左新屋度尺後,出左兩次圖我地先收貨。唉... 佢既設計真係好"傳統",竟然畫左我阿媽張床既圖嚟(床頭櫃有兩口燈o個種),咁我地又要花時間搵過d參考設計俾師傅。

呢間公司都算有擔待,決定圖後2~3星期交貨(我地中間有追過兩次)。佢地搵左兩個師傅嚟裝,電視櫃、display櫃、油壓床,只係用左兩個鐘多少少,重冇要求過飲野同小費添。

衣櫃: 橫樑位度得幾準,唔駛臨時改。



老細個display櫃: 又係好準,同裝飾門框平排。


我覺得實物同圖有100%準,最緊要係無爛無花,無手尾跟就最開心!!


沒有留言:

張貼留言