2010年1月11日 星期一

裝修 - 第三週 + 深圳買燈記

呢個星期既主要項目:
- 全屋上油漆

- 廚房sink盤 + 工作台面


- 翻新浴缸
開始我地想換過個浴缸,但師傅發現好有問題... 原來承建商係整好個浴缸,先封廁所塊牆,如果要整就變成大工程啦! 好彩師傅勁睇得出,如果唔係就大鑊 。最後搵左翻新公司攪,重可以換顏色。


師傅提我地下一個星期就要裝燈,咁我地星期六就"那那聲"上左大陸搵。

係旺角睇過唔少燈飾舖,不過價錢都幾貴。朋友個個都話大陸又平又靚,無理由唔信啦... 買大陸燈有兩個方法:
1. 上淘寶訂,比較平不過無保障
2. 上深圳自己搵

係好多blog都有介紹深圳買裝修物資,我懶,所以諗住買燈同門柄就算。最集中最齊全有兩個,田貝四路同寶安北路。

我地去既係比較新潮既田貝四路,黃崗坐的士約15分鐘(RMB$3X)。有少少似上海街燈飾舖,街既兩邊都有店,另外有幾間大既裝修用品商場。我地行左一邊街,就決定係同一間舖到買哂所以燈囉。有幾快手? 兩點幾出發,六點幾就走得  幾鬼有效率。5口燈加哂都唔駛2千,好抵呀~~

以下係少少建議:
- 先上淘寶搵定d心水款式同價錢,因為睇睇下會眼花撩亂。(我地做哂功課先咁有效率架)
- 盡情殺價。大部份舖頭都會開半價,我好開心覺得平咁多既時候,見到另一班香港朋友開價3折... 好後悔無再講價。
- 記得要求加水線。要預留時間,佢地加水線同試燈要成幾個鐘架。
- 最好即買即攞走,平左運費之餘又肯定d燈無問題。送貨要加幾百蚊又驚有事要換,咪攪。我地兩個人加一架手拉車就攞到。
- 買完野係深圳灣(即落馬洲)過關,人少d而且通常有位坐。不過坐的士就貴少少(約RMB$5x)。

p.s. 如果大家諗住上大陸買電制就要小心,我聽到燈飾舖個女仔教個裝修師傅用假野呀。佢地將d既clipsal制(我估係假既)換個新盒賣呀,重話無人會發覺添,真係驚...


4 則留言:

  1. 品味亮麗生活
    祝新居入伙,歡迎參觀家居辦公室點綴擺設網站
    http://www.kabo.com.hk
    E-mail: boris@kabo.com.hk

    回覆刪除
  2. 哈, 我都就黎搬新屋, 請問咩係水線? 我都唸住下個月北上買燈
    (5燈加哂都唔駛2千) --- 真係好抵喎
    [版主回覆01/28/2010 13:41:00]水線既作用係避免我地觸及電器漏電的地方而受傷, 聽講大陸係無既。雖然sales知你係買返香港, 不過佢地唔會主動幫你整架。

    回覆刪除
  3.  想問下 翻新浴缸價錢如何,可以給我資料嘛,唔該晒
    [版主回覆01/28/2010 13:33:00]約$1500, 間野係師傅幫我搵架, 叫"生發"。好似好多公司都有做, 你上網搵下!!

    回覆刪除
  4. 如果在深圳買燈無水線, 咁咪好危險, 那為什麼要在深圳買呢? 另想問田貝田路有冇浴缸及坐廁賣呢? 香港好貴.
    [版主回覆04/21/2010 10:48:00]水線可以叫佢加, 咁就安全好多 有呀, 不過你要考慮運費囉

    回覆刪除