2010年1月14日 星期四

香草烤羊架

有左個大大焗爐,真係唔整下野都對唔住自己啦。簡單少少試個烤羊架先...

材料  
羊架
黑胡椒 (要胡椒粒,唔可以用胡椒粉)
香草 (我今次用左迷迭香Rosemary)
檻欖油

我訂左急凍既羊架,原條連脂肪。兩條都只係$2xx,有興趣可以係"明邦"訂。

1. 羊架解凍後用黑胡椒(落多少少野味d)、迷迭香、檻欖油同鹽醃1小時
。想入味d可以將羊架放入雪櫃。
2. 用錫紙蓋面,放入預熱左既焗爐焗20分鐘 (約180度火)
3. 反轉羊架,用200度多焗20分鐘
4. 移開錫紙焗2-5分鐘,令表面較香口



非常簡單又成功既菜式,個個都話好嫩好juicy!! 下次我要試下牛牛/烤雞先!

注意:
- 我保留左羊脂肪,咁食落會羶d
- 唔加豉油醃羊架,會比較原汁原味 (怕羶者小心!)
- 最好先焗後切件,可以保留肉汁




 


3 則留言:

  1. 你呢個做法真係好簡單同方便呀,我打算今個星期都試下!!
    我想問你係用邊款焗爐架? 我屋企用緊嗰款已經好多年前架喇,係屬於舊式嗰隻,條電線仲係用布包住架呢,因為呢款焗爐個火會比較猛,同埋佢只有底部有發熱線,所以我想問清楚同你烤焗嘅時間或者溫度會唔會有唔同呢? 同埋我想問Rosemary係咪喺吉之島都會買得到呢?
    多謝回覆!

    回覆刪除
  2. 我既都係舊式焗爐(有十幾年啦), 不過就係上下發熱。我建議你焗完有脂肪既一面, 睇睇先決定另一面要焗幾耐。 迷迭香係吉之島或者d大既超市都會有

    回覆刪除
  3. 你意思係將有脂肪嘅一面向住發熱線, right?
    [版主回覆01/26/2010 14:44:00]YesYes

    回覆刪除