2010年8月10日 星期二

婚紗相

我地既婚紗相早於一年多前已經影左,莊生話唔要香港喎,所以都係台灣或日本。後來因某人快過我地選左心儀既北海道,最終決定揀台灣。

台灣影婚紗相,我既強項啦!  幾年前做過下台灣婚紗展,邊間好邊間扼人難唔到我。其實去台灣影相已經流行左一段時間,但身邊大部分朋友都去台北,好悶。我就搵左一間高雄既,貪佢無人識。

 高雄/台中有好多婚紗公司,不過佢地好少係香港攪展覽,亦唔會有agent。如果大家有興趣就要努力上網啦。

大家可以參考: www.verywed.com / www.wed168.com.tw


莊生唔係好熱衷影婚紗相,我可能之前做part time見得太多,好似d女名星咁講... 都無咩感覺囉! 所以我地覺得靚靚地,唔太誇張就可以。懶惰既我搵左一間係香港有agent既<<京宴>>,見佢地化妝影相都唔錯,有人跟進之餘,重係全包套餐喎。我鐘意佢地唔硬銷又唔駛講數,最唔想見有人黑面啦。

www.goodswedding.com (香港) / www.jing-yann.com.tw (台灣)

影相部分可能係我地無特別要求啦,三日兩夜過程順順利利,三個月內就有哂d製成品。

哈哈!!! 睇落好似好容易? 主要因為我太清楚影相、揀相同攝影公司既古惑野啦。 好多朋友話影婚紗相最怕俾人"劏",去展覽一定要坐幾個鐘去討價還價,影完相又要為買額外相而煩惱。我真係好明白(亦見過唔少),大家攪婚禮咁多開支當然想d野又平又好又多,所以我覺得要自己係part time見過既少少經驗同大家分享。

婚紗攝影選擇小貼士
- 靚唔靚係好主觀既,不過服務態度同作品就好實在。小心參考公司介紹既作品,如果有喜歡記得要問清楚同指定攝影師。
- 多唔代表好。如果你去到展覽訂,sales為求開單一定會話送好多野俾你(佢地咁遠過嚟...)。不過你要諗下自己真正想要咩,謝咭你有無用? 油畫大d你有無地方放? 要記住運費係你俾架,多d重d咪又貴d... 好似我就唔要謝咭同簽名布,換左無鏠相簿。
- 所有優惠要白紙黑字,尤其是送既物品(假眼睫毛、安瓶、花球等等)。
- 預先討論加相價錢。呢個係最失預算既項目,通常係開單時會有較多議價空間。總之加得愈多就愈平,另外要問清楚包唔包soft copy。

雖然好似斤斤計較,但各位之後就可以放鬆心情影相! 影完相開心完先講數黑面就無謂囉。

唔... 俾張相大家睇下...




1 則留言:

  1. 你好 !我都睇咗好多間,暫時睇咗京宴都唔錯,你上年影咗幾錢呀?仲有邊間好提議?thx^^
    [版主回覆07/03/2011 00:38:00]我個package大約一萬蚊左右, 因為無其他雜費同加相(package已經包哂soft copy), 所以好好計! 最鍾意佢哋無人"釘"人夾我加相, 感覺好好多. 嘩, 各人口味不同. 真係唔知點介紹喎

    回覆刪除