2010年8月2日 星期一

婚紗禮服 - 店舖篇

講到婚禮禮服好多朋友仔都會非常煩惱,唔知點解,我從開始就決定左心目中既婚紗同晚裝 - 就係唔要蛋糕裙!!  因為個子嬌小,我覺得A-line或者貼身既款式會比較好睇 (當然要瘦下身啦),而且感覺會高d。

咁鍾意蕾絲既我,THE ONE就緊係想要古典婚紗啦,不過價錢太貴,所以會搵仿古款式。相比其他準新娘,我已經篩選左不少既項目囉。

既然唔係千億新抱,咁目標都係中中價既婚紗店。至於喜好係好個人既,大家參考下好啦...

金都 - 我同莊生有行左個圈,無問過價錢。因為網上太多...唔... 所以唔會考慮。

百利 - Couple Beauty (www.facebook.com -> group -> couple beauty)
網上有大量相片參考,可以睇中先約試身,慳番唔少時間。sales幾好人,就算無約都有機會俾你試身。


百利 - Charming Image (www.cimage.com.hk)
剛剛結婚既朋友仔用過,網上都有相片參考。不過成日都好多人,而且我已經有兩對相識既新人訂佢地,都係算囉。


尖沙咀婚紗街 - Princess
有一系列幾高貴,不過價錢就... 莊生好鍾意,我就未有"叮叮"既感覺。佢一定要預約先可以試身。

觀塘 - 藝心
幾年前朋友仔用過,莊生話地點太遠(呢個其實好重要,下面講),我本身亦無諗過係到租衫。但呢到既媽咪衫征服左我! 可能大家會覺得媽咪衫唔緊要,其實佢地身型先最難就。藝心既媽咪裙有成本相簿,出面通常就只有10款左右,係呢到一定可以滿足媽咪同未來奶奶。 而且價錢實惠,老人家訂多幾件都唔肉痛。


太子 - 感恩無盡 (www.thanksgiving.com.hk)
一開始有好多相放係網上,不過而家已經鏟走哂,經理話俾好多公司抄款喎。呢間婚紗店唔出名,我係婚禮雜誌見佢地d款幾靚同比較特別,雖然店內既款唔太多,但有我想要既A-line款。sales服務好好,我第一次試衫時佢地有俾意見不過無迫我開單,重俾我媽咪試左兩條裙添。

除左Princess,大部份都係$4xxx有1件婚紗 + 2年晚裝 + 1件男禮。呢個價錢當然唔包拖尾/閃閃珠片等附加費。

選擇婚紗店舖小貼士
- 千祈唔好問結左婚朋友邊間好,佢地個個都會話自己用個間。反而睇下blogger既意見比較中肯。
- 我認為先參考5-6間店舖,再從中選1-2間就夠。愈多選擇就愈花多眼亂。不過就算你有預算考慮,都建議睇下d名(婚紗)店。起碼見識過貴價係咪好野,又或者租一套貴幾款平d都唔錯呀。
- 要留意額外加錢項目,有無包飾物、頭紗、披肩等。
- 相信大家都無可能係一間婚紗店搵到所以心儀既衫裙,我覺得2間已經係極限。因為租衫通常為三日兩夜,我個朋友仔分開租~尖沙咀兩間、觀塘一間,加上租掛同姊妹裙,真係辛苦死。


 


1 則留言:

  1. hihi~ 我呢個月都睇左D婚紗舖, 主要行左一轉金巴利道同百利, 其實金巴利道好多要上樓既都OK架喎.  我估同一間搵到婚紗同晚裝都唔係好難jei, 但係就方便好多喇~ 我覺得反而媽咪奶奶衫, 或者姊妹衫可以晌第二度揀
     
    我11年10月結婚呀, 你呢?
    [版主回覆08/08/2010 19:14:00]我開始都想係一間婚紗店到租哂, 不過有時d衫款都好睇眼緣... 好似有一套裙兩間店都有, 我地就覺得其中一間好d咁 而家我地分3間租哂禮服 / 媽咪衫 / 姊妹裙, 都ok啦
    我係今年12月呀  

    回覆刪除