2010年8月4日 星期三

尋找過大禮物品

一直以為媽咪好潮,諗住過大禮既儀式簡簡單單就可以。唉... 點知佢地話要跟足喎... 真係好鬼頭痕(其實媽咪之前已經要求過莊生上門提親啦,咁認真),咁我話咩係跟足呀,佢又唔知叫我地自己問下。呢d傳統野點識喎,網上資料又唔多,可能而家簡化哂都唔知點攪。

呢個就係我問左N咁多位老人家得出既結果:
男家要送兩籃過女家,女家回返一籃
椰子一對
檳榔一對
龍鳳燭一對
男女家對聯
茶葉兩罐
禮金
八京果,青縷,紅頭繩,扁柏


另外要加三牲(好彩呢樣媽咪話唔駛),洋酒兩枝,海味四種x2,生果四種x2。生果唔可以用李(離)同橙(慘)。

女家回以下吉祥物品
蓮耦、石榴、發財芋頭、添丁薑、扁柏、柚葉、芙蓉 -- 全部都要x2,而且愈新鮮愈好

女家重要回茶禮
大發一底,煎堆、紅包、糕點 x 8

金都同百利都有得賣,百利有間重可以散買添。我重問過錦發同美華,不過美華4月已經光榮結業啦,老闆只做批發喎,哈哈,我重執左d平貨添。



最攪鬼係佐敦街市蓮姐,張紙鬼畫符咁...


我地應該會係百利訂,d野好似幾精美。至於茶禮呢,榮華既包裝都唔錯。11月先過大禮,到時再決定吧!




沒有留言:

張貼留言