2009年7月12日 星期日

BB Cream大比較

小妹用左BB cream都有... 4至5年囉,用過既牌子都有好幾種... 哈哈,都算半個專家既。以下純粹係我個人意見,大家可以參考參考。

BB cream既由來:
B.B.是Blemish Balm的縮寫,之前係於在醫學美容上的,俾d皮膚有傷痕既病人使用,有皮膚再生同保養既功效。
後來韓國人加以改良就成為
具備了打底、保養同防曬於一身既BB cream啦。

Missha
我用左兩年,質地唔錯容易推開,而且控油能力極強! 搽上面唔會有粘住粘住既感覺,可惜不含防曬。

UGB
好多人都讚佢好用,不過我就覺得白左d唔夠自然。容易推開,好潤,但控油就麻麻,如果好似我咁多面油 (要用兩張面油紙!!) 就唔建議UGB啦。我用左之後出豆豆...

PALGANTONG
我既旅行出trip最愛! 佢係唯一有推出旅行裝既。水份極高而且容易推開,顏色都幾自然。最緊要係防曬能力高,SPF有25度,加上細緻碎粉SPF30真係無得頂。控油都可以,去到夜晚都唔覺好多面油。

Hanskin
新試,用左一個星期效果唔錯。未見有豆豆出現,面油控制都可以,另外遮瑕都好好。我應該會繼續用,不過香港未有門市麻煩d。


搽BB cream既小貼士:
先用保濕 --> 擠出一粒紅豆份量既BB cream係手背 (係紅豆呀! 好多人就係搽得太多變左油光面 / 蠟像面) --> 推開少少再直接搽上面
如果有用開蜜粉既話加少少,咁就keep得好d


2 則留言:

  1. 買我都買支試下先
    [版主回覆07/16/2009 09:12:00]你想買邊隻先? 有d牌子我有sample呀

    回覆刪除
  2.   咁你俾隻又平又好用我試下啦!

    回覆刪除