2009年7月2日 星期四

我的墾丁台中hea爆之旅 (高雄篇)

早機出發到高雄,懶... 所以去到先做落地簽證。記得要換定200元台幣,因為高雄機場個對換店係出面架。


坐捷運大約30分鐘出市區,check in後就出去食野...


原本打算找小店食下地道野,可惜太太太熱啦! 最終決定去<<夢時代>>(係一個大商場)。可愛既粉紅接駁車~



<<夢時代>>係一個新都會 + 葵涌廣場既合體,老實講無咩野買。最驚喜係發現呢到都有得換paddington bear!!



佢既food court就幾多元化,價錢都可以,所以有唔少學生哥嚟幫襯。食完飯行左一陣,就去到我既重頭戲,Hello MiMi摩天輪! 其實本小姐係有少少畏高,唔明點解咁恨坐摩天輪??  真係好高呀...我全程都唔敢放開手,男友想住過嚟影張都唔得 (因為平衡唔到呀)。



驚完一輪... 休息陣之後去夜市開餐。


高雄有兩個大夜市,一個係六合另一個係瑞豐,兩個都係捷運站附近。聽講六合有d似香港既廟街,遊客去多,而瑞豐就本地人去多,咁緊係去個本地薑啦 ! 瑞豐夜市唔大,約一小時可以行完。見d人係大排檔食牛排餐同壽司都幾過癮...



早d返酒店,聽日要一早坐車去墾丁 ! (其實之後再食左杯麵先瞓得著,哈哈)


1 則留言:

  1. 去完之後肥左幾多磅先?
    [版主回覆07/03/2009 14:00:00]我都唔知... 你睇下最後幾日d相話我知

    回覆刪除