2009年7月2日 星期四

我的墾丁台中hea爆之旅 (預備篇)

成年無出門,終於都可以去玩啦! 今次決定去南台灣 (高雄 / 墾丁 / 台中),開始我的食、玩、瞓之旅。


機票:港龍早機去晚機返,用積分換,免費
酒店:高雄 - 康橋商務旅館,極力推介! 離捷運站3分鐘路程、乾淨,只係$250一晚 (網上訂)
          墾丁- 亞哥之家,係船帆石。地點安靜,近沙灘。不過食野就唔太方便 (網上訂)
          台中 - 當地朋友安排,唔知幾銀
旅費:男友全包,免費


行程 (簡單到震...)
高雄 - 坐摩天輪,行夜市。全程坐捷運
墾丁 - 去沙灘,行夜市同玩煙花。打的來回,其他時間騎電動單車
台中 - 朋友開車周圍玩,泡溫泉

準備過程中,主要係書店打書釘搵行程資料。不過發現坊間的資料有限,主要都係介紹高雄d大城市,所以大家要多多上網發掘 (如果好似我咁hea就無需要啦),最後只係換左新假期的台灣天書。


我訂的酒店 / 民宿房間都有免費上網服務,但我無用過。去陽光與海灘就唔好攪咁多野啦!

準備好放假心情,出發!!


1 則留言:

  1. 你好呀,我都打算去墾丁玩,你玩完返黎會唔會寫遊記呀???
    因為我都想知道坐電動單車可唔可以去到出火區玩煙花
    [版主回覆07/23/2009 16:04:00]去出火區可以喎, 因為後壁湖咁遠我地都冇問題 (不過一出一入要換電)...

    回覆刪除