2009年7月26日 星期日

澳門新發現

週末去左澳門玩兩日,放低唔少銀兩... 好彩都食番唔少好野  

我地今次住威尼斯人,d房真係幾大,不過服務就麻麻地。



到埗先去大利來豬扒飽,好慘,四點幾已經無哂豬扒飽同牛筋麵 (唔知點解呢日咁多人??),幸運地重有我最愛既豬扒多士。


去左新濠天地參觀參觀睇下美人魚,又到食飯時間。原來想去既金都自助餐滿哂,最後去左<<台山水佬榮>>食火鍋,係澳門朋友介紹既。只要坐車去關閘再行5分鐘左右就到,不過記得要訂位。

我地叫左最出名既花甲蟹煲(懶人走蟹)、手打墨魚丸 (勁彈牙!!)、肥牛、枝竹、本地生菜同生麵,再加啤酒同鮮庶汁,重有香港先生陪食都只係$4xx!! 個花甲煲十分足料,有成40-60粒蜆蜆,而且有大量菇類同西芹做配菜,兩個人一定食唔哂。

星期日既午餐諗住幫襯滔滔介紹既魚翅麵 (其實朋友話試過就唔會想食下次),點知大排長龍。咦?? 原來官也街開左間禮記喎,不過都係好多人,老闆娘同我地講有10張枱等緊... 咁唯有去對面買下手信先啦。註定有運行,一買完手信就有枱,好野有翅食  

兩窩花膠海參魚翅 (足料,d湯鮮甜同好膠!) + 蟹盒 (香口好味) + 蜜汁豬頸肉 (普普通通) + 禮記炒飯 + 菜心,承惠$3xx。多謝Cindy媽請客


朋友先行告退,我同男友繼續去MGM參觀,話哂華仔係到拍過戲喎。玩到8點幾先走,yeah!!





1 則留言:

  1. 正噃! 一定食左唔少野喇!!
    [版主回覆07/28/2009 14:06:00]最開心搵到d新食店, 正!!!

    回覆刪除