2009年7月2日 星期四

我的墾丁台中hea爆之旅 (墾丁篇)

去墾丁可以坐大巴或者打的,我地訂左民宿既相熟司機。價錢差不多,不過打的就舒適d同快好多,車程大約要2個半小時。
唔記得講,我極力推介既高雄旅館,原因之一係樓下有間Subway!!


一早坐車,去到民宿都已經12點幾。墾丁有少少似南Y島,主要以民宿同小店為主分佈係不同既沙灘附近。而道路有點似布吉,有一條較熱鬧既大街,前後一條路行車。我地住既民宿係船帆石,離大街約10分鐘車程,比較寧靜 (住大街一定吵死)。司機大佬話船帆石同大街可以行到去,咪試呀... 我地行左5分鐘就熱到想死  最後被屈坐左$50的士...


我既民宿,最正係個露台,我地兩日都係到睇日落。



兩日係墾丁既行程非常簡單,去唔同既沙灘hea,行下大街買野 / 食野...


大街有好多小遊戲,男友挑戰射籃球。



細細個玩既煙花,好靚... 有人放龍吐珠,超美,同維港煙花有得fight (可惜我影唔到 ^_^)


 


沒有留言:

張貼留言